My monday!

Dagen har varit riktigt bra faktiskt! Förberett två vetedegar tills i morgon. Ingen svenska hade vi heller. Så skönt.
Någonting som verkligen piggar upp tillvaron är när vi tjejer springer runt och tar kort på varann i skolan (under bageritimmarna), och speciellt när vi inte får och kutar in på toan pch fjantar oss. haha så underbart.
Sen när jag Mimmi och Tess står vid bussen och dansar kommer Tess pappa förbi med sin fulla firmabil som har en nasse med hitlermustach på taket, och börjar tuta som bara den. Det var kul det.
Sen när jag satt på tåget i västerhaninge kommer en kille med en jävla stol och sätter sig på mina bullar som låg bredvid mig. Jag blev så himla sur och satte på den mest rockigaste (skrikigaste) låten jag hade på mp3:n och spela så högt att jag höll på att bli döv. Bara för att reta han, så att han verkligen ångrade sig att han trängde sig ner på min bullar. Hoppas han blev irriterad på min högljudda musik.

Lite kort under dagen :D

                      hihihi         <3               
153636-43

Kommentarer
Postat av: Tagekathinka

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback