Mors mor och far är BÄST

Vaknade vid nio. Jag och mamma tog tåget in till stan. Mormor och morfar var redan inne då och hade tagit en plats i kön till NK. Jag och mormor stod och köade i ca 40 min och kön var jättelång! Så mycket folk. Men det var det värt. Var inne bland de första. Vi rusade då direkt upp till gant och där fyndade jag en skjorta :D Fick även med mig en blå kofta från inwear som jag dödsgillar. Fyndade även en jättebillig och god parfym :D 100ml för 199kr :) Sen blev det inge mer eftersom skjortan verkligen kostade skjortan. Mormor köpte en lika dan förresten! HAHA
Sen gick vi allesammans och åt/fikade på ett jättemysigt ställe.
Åkte sen hem till mormor och morfar och fia och pappa kom dit. Vi åt kreolsk gryta som är så GOTT. Men var inte så hungrig efter min cesarsallad :P
Sen övningskörde jag hem från bromma. Känns riktigt bra. Som E sa: men då kan du köra bil nu. Och jaa det kan jag faktiskt :) :)

I morgon är det match mot damerna och det sak bli kul att lira lite handboll. Var ju ett tag sedan. Förresten så har jag världens träningsvärk efter löpningen i går :/

Men nu ska jag slagga sött. Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback