Min dag i dag

Dagen har varit så skön. Vaknade ganska sent, slöade lite. Sen fikade när mormor och morfar kom. Sen sova jag middag och vips så hade min underabara morfar mekat klart epan. Så nu är den klar. Fick en haövtaskig bild på den eftersom det var mörkt och inget batteri.Men men.


Åt världens godaste middag. Mamma är så bäst på att göra fisksoppa! Så smarrig. En av minafavoriträtter. Innehåller räkor, lax torsk och saffran. Underbart.


Kom precis hem nu från fotbollsträningen. Känns riktigt bra faktiskt.



Dagens hissa och dissa:

Hissa:
Jag vill verkligen hissa mina morföräldrar! Min gamla morfar som ligger och krälar under min epa bara för min skull. Och min mormor som alltid ställer upp och shoppar med mig. Ni är så bäst! Kolla bara vad söta de är! Älskar er verkligen.  
 

Dissa: Jag vill dissa han som mördade åttaåringen så mycket det bara går. Burn in hell.

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller fullt med på din Dissa i dag !!!!

Postat av: Murre

Tack malin för det medhållande :D

2007-01-29 @ 17:26:46
Postat av: Malin

:P

2007-01-29 @ 21:25:26
URL: http://maoliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback