med i radio

Stod i garaget med morfar och meka epan samtidigt som vi lyssnade på radio stockholm. De hade en diskussion om regeringens beslut att införa ordingsbetyg. När jag lyssnade på programmet blev jag så frustrerad att jag ringde in. Och självklart kom jag med i radio, som jag inte hade trott. Haha gjorde nog bort mig lite. Blev så jädrans nervös. Men men. Var emot ordningsregler eftersom att jag tycker att det inte passar in på dagens situation. Ett litet ynka betyg i ordning gör inte saken bättre om det är en riktig rövare som härjar runt. Utan det måste ske en kontakt mellan lärare och föräldrar.

aja men nu måste jag gå och äta.
Bye

Kommentarer
Postat av: Elsa

hihi häftigt ju :)

2007-01-18 @ 13:47:40
Postat av: lölo

Men mörris klart som fan betyg i uppföring ska införas. Nu ska jag allt diskutera med dig på träningen ! haha

2007-01-18 @ 16:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback