jag vill ha fredag alla dar.

Efter skolan åkte jag själv till söder för att spana in lite 2handbutiker, eftersom Filip skulle klippa sig. Men hon kom in till mig senare :D Fyndade tyvärr ingenting :( Tyckte lite som att de lurar en på pengar ibland. hmm. Men Filip hittade ett bar skisnygga blodröda pumps med gulddetalj för femtio riksdaler! oj oj oj.

Sen kom lillasyster in vid tre. Hon skolkade sista lektionen. Hahah. Sötis. Vi handlade en jättesnygg tröja till pappa för hundra spänn. Så fin. Jag köpte en ny foundation :D Blev en loreal. Sen köpte jag en benvit overzise-tröja som jag alltid har (från gina). Synd bara att sidenbandet till var smutsigt, får se om det går att få bort. Annars blir det åt att reklamera.
Kom hem och åt hemmalagad räkpizza mmm. Kollade också på så ska det låta, så bra :D En tjej som var med i rutig kjol var skitgrym!
Sen slutade det med att hela famlijen låg och snarka i en varsin fåtölj.

I morgon blir det att meka epa :P Fast mina rör ska komma då :D så kul.
Kanske familjen går på bio sen. Och trligtvis blir det lite filmtime med flickorna från Sorunda :D

Skit också, måste till sixten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback