Har inte skrivit på ett tag nu...

Lördag:
På kvällen var jag hemma hos Jossi med lite girls. Kollade på Click. Var rolig :D Svullade ordentligt.


Söndag:
match på morgonen. Vann med 21-18. Ortoligt SIF att vi kunde komma igen i andra. Inte ofta det händer. haha.
Sen kom mina kära morföräldrar. Morfar fixade med bakbromsarna på epan. Sen satte han och pappa dit rören, så nu ör de helt klara :D:D:D Verry NAJS!

Och i dag dåra. Var hos tandläkaren i morse. Fia och jag har skaffat oss en ny, privat. Kändes riktigt bra. Var skönt att jag inte behövde borra. Det är verkligen något jag fasar mest.
Bakade bröd i skolan. Vår grupp har disken denna vecka. Fy fan.

Snart blir det tacos och guocamole i massor!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback