har inte gått till sixten än..

Raggningsrepliker som jag tycker är fett sköna:

  • Din hudfärg passar mitt lakan. Kom så får du se.
  • Hello, my name is Borat.
  • *rawr*
  • Kan du inte komma hit, sitta i mitt knä och så pratar vi om första sak som kommer upp?
  • Jag har hört att det var efterfest i din mun ikväll... Jag kommer!
  • Ursäkta mig.. vilken raggningsreplik funkar bäst på dig?
  • Hej, jag har köpt en ny klockradio, skulle du vilja följa med hem och titta på den?
  •  Tror du på kärlek vid först ögonkastet? Eller ska jag gå förbi en gång till?
  • Bond. James Bond.




Kommentarer
Postat av: Malin

:P

Ditt namn står på men av mina kuddar, kom och kika!

Den har jag fått hört :P

Postat av: Anonym

en*

2007-01-21 @ 19:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback