Ha ett underbart 2007!

Nyårsafton var lugn och mysig. Tillbringade den i herrgården. Spelade mest biljard hela kvällen med syrrran. Middagen var jättegod och fina raketer. Varje gång jag är där så blir jag så förälskad i deras hus. Det går inte att förklara hur fint de har det. Synd bara att bussarna går så kasst här ute, hade varit trevligt om E hade kommit upp en sväng.

Igår var jag bara hemma. Kollade på två filmer som vi hyrt. Familj på väg och The hills have eyes. Den sistnämnda var en skräckis och SÅ BRA. Kanon faktiskt. Familj på väg var iof också rätt bra.

Vid två ungefär kommer mamsen och hämtar mig och sister, så åker vi troligtvis till Södertälje.

Tänk att J troligtvis är i teneriffa nu. Sitter väl och solar vid någon strand och spanar in grabbar. Jag vill också...

Pratade med E nyss. vilken knipa. hehe.

Ching Chong amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback