go go go

Träningen var väl väldigt sådär. Jag verkligen hatar fucking hinderbanor. Blir så jävla frustrearad att jag knappt klarar hälften av uppgifterna. UUUsch!
Plus att damernas tränare snackar värsta skånskan så jag fattar nada. Näh, go Stefan säger jag.

I morgon då da. Det jag fruktar mest. Bada med skolan... Hur kul är det på en skala ett till tio att visa sin feta kropp för en massa människor? I hate it! Men det brukar ju släppa när man varit där ett tag. Men helst avstår jag. Känns skönt att jag inte är den ända "mulliga" (med fint ord).  

Har precis kollat på livräddarna. Så bra. Går på tvåan. Synd bara att progammet bara håller på i en halvtimme. Men så är det ju med alla bra program. I liräddarna är det en kille som heter Anders "mora" Eriksson som jag tycker är så söt :)
 
       <--- En riktig man.

Men nu måste jag duscha, leta bikini och mata sixten. Fullt upp. God natt!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Riktiga män gillar vi murre ;)

Postat av: murre

Fett, lätt hett!

2007-01-17 @ 22:15:11
Postat av: Elsa

och vi hatar baad :(

2007-01-18 @ 13:48:46
Postat av: Jimmyedel

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2008-09-04 @ 08:30:41
URL: http://jimmyedel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback