Enyoy

Vaknade i morse och efter en lite stund fick jag ögonmigrän, igen. Tog mig i kragen och åkte till skolan iaf. Mådde inte kanon. Men dagen gick hyffsat bra till. Förutom gympan. Klarar inte av att leka starwars. Fy fan. Ville bara döda en viss person. Inga namn. Var och fick tid hos skolsyster. Ska möta skolläkaren troligtvis på fredag för att snacka lite om ögonmigränen. Har ju haft det ganska ofta på sistone, vilket är ovanligt.

Tänkte bara pigga till med lite roliga bilder som har samlats på sig från skolan. Enyoy!



      Emma,             Filip så klockren!,          Mimmi ,                   Skolgården ,           Me and filip ,      Jag och Tess,


Sist men inte minst, Emma, Tess Mimmi och jag! haha ↓

bageri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback