:)

Provet i dag kändes väldigt bra. Läraren sa efteråt: det här ser bra ut ! Så vi får väl hoppas på det.
Sen på eftermiddagen åkte klassen till kungsträdgården istället för gympan och åkte skridskor. Var rätt kul. Hjälpte en stackars liten pojke som ramlade ca 5ggr inom en sträcka på 1m. Han skridskor var intenutna så jag hjälpte honom att knyta dem. Sen gick det faktiskt mycket bättre för honom. Dumma lärare som inte bryr sig. Uuuusch.



153636-47

Jag och mimmi på hal is :)






Dagens hissa vs dissa:

Hissa: Jag vill hissa små pojakar som ramlar med skridskorna hela tiden utan att tappa intresset. Verkligen falla net 7ggr och resa sig upp 8. Duktiga ungar!

Dissa: Jag vill verkligen dissa lata, och oomtänksamma fritids/dagisledare!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha, men de var väldans kul att se på :D

Postat av: Mariah

Men det var ju sååå synd om dem! uusch hemska hemska ledare...

2007-01-31 @ 22:38:36
Postat av: Edvinkornelia

Very useful information. Thank you!

2008-10-20 @ 08:18:12
URL: http://edvinkornelia.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback