Cause she had a bad day.

Dagen började med att jag skulle försöka stoppa min lärare som stod och slog med en träpinne på plåtarna, genom att vända mig om och ta pinnen. Men istället så råkade jag smälla till pinnen så att han fick den i ansiktet och blev jättearg och nästan börja böla.(förlåt Jan) Sen var det lite negativ energi resten av dagen...
Sen gjorde en anna grupp biskvier. Då stod Filip pch svullade vid sidan om, där det även fanns flera bisvier. Så jag tog ett skrapkort och högg av en bit. Sen visade det sig att det var Mimmis biskvi som hon skulle ge till sin boyfriend eftersom det var hjärtformad. (det såg ju inte jag)
Så snälla Mimmi förlåt mig!



Snart är det träning. Har verkligen ingen lust. Fy fan.

Kommentarer
Postat av: Tess

Herre Gud Maria vilken dag !
stackare :P

Jan blev ju jätte ledsen.. sen va han ju sur hela dagen också :D

2007-01-23 @ 17:24:04
Postat av: Divina

halsbandet kommer från Bianco

Postat av: Mimmi

okej jag kanske kanske förlåter dig:P

2007-01-23 @ 19:33:29
URL: http://mrsjones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback