yeh

I går var det lördag och då på dagen var jag med pappa i södertälje på veteranbilsmarkanad. Hittade inget spec. Övningskörde dit. Och vad händer då? Jo en tokig kärring kommer i min fil mötandes! Som tur var det tvåfiligt så pappa tog tag i ratten och snabbt svängde åt höger. Men tänk om vi hade krockat? Det var fan inte långt ifrån. Tanten hade lixom hamnat i fel körbana. Skulle egentligen vart på andra sidan muren. Usch! Pappa var skakis i säkert en timme efter. aja.
Sen på kvällen när jag stod och borstade tänderna. Hade tagit bort smink och hade skitont i skallen. DÅ ringer the old gang och undrar om jag inte ska hänga med upp till jocke? Så det var ju bara att trycka i sig en alvedon, sminka och klä på sig.. igen. Men tur var det, för skumt kul vi hade! haha.

Sen i dag så åkte familjen till kungens kurva en sväng. Handlade ett par nya shorts, innomhusfotbollsskor, saltvattenspray och någon spray som gör håret lite extra lockigt.
Sen åkte fia och jag iväg till fotbollstrångingen som var inställd. Så vi vände i grödby. Tur att jag hann snacka med mer informerade männiksor. Jävla fotboll. Varför förväntar de sig att alla ska komma på träningarna när de inte tar det seriöst heller? Varför meddelar man inte alla att tråningen är inställd? SUG.

Nu måste jag rusa till parlamentet! BYE

Kommentarer
Postat av: Pedereline

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

Postat av: Anonym

Vill du FÅ presentkort (på minst 250kr) i matbutiker som ICA, Willys och Hemköp?



signup&memberIDX=26060" rel="nofollow">http://www.free-food.se/default.asp?Action=memberssignup&memberIDX=26060

2009-04-06 @ 09:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback