torsken på besök

Åkte ju som sagt ända till Vallentuna och spelade match i dag kl 1915. Fick spela kanske 8 min? Det är ju kul... inte. Aja skitsamma nu är det LOV!
Är så jäklans trött  nu så jag håller nästan på att gå under. Somnade en stund framför TV:n. Och sen när jag vaknade kom jag på att jag var tvungen att duscha, men nu känns det ju bra.

På tisdag ska jag på återbesök hos tandläkaren =/
Hon ska bara kolla om det blivit något resultat efter användningen av tandtråd (som jag slarvat en del med).
Sen på torsdag ska jag till värdcentralen. Vet inte om det är neurologen jag ska träffa eller om de bara ska bedämma om jag SKA träffa henne. Har ju lite besvär med migrän..

Nej, men nu ska jag kila upp till min 16 år gamla, pigga katt. Som jagar möss, är mer ute än inne, dricker ur toan, och som ändast varit hos vetrinären då han blev kastrerad.
Pussar och kramar ;)

Kommentarer
Postat av: lolo

Tonåringar i traktor jagade poliser.

nyhet från www.aftonbladet.se

hahah mörre var det du som var ute och levde rövare ? hahahahhahahahhahahahahhaha

2007-02-24 @ 22:24:28
Postat av: murre

Du får ju inte avslöja mig lollo! Jag har ju sagt de till dig!

Postat av: lolo

haha det skulle komma fram förr eller senare ändå MÖRRE!

2007-02-27 @ 15:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback