snabbgenomgång av helgen

I fredags var jag hemma hos Hanna som fyllde år ;) Där blev det kalas med massor av vänner. Spelade TP tror jag det hette, spelar ignen roll eftersom att jag och jossi vann!
Sen i går var jag och Fia i Kista. Handlade en svart klänning från Indiska :) Fia handlade en jätte, jättesöt skjortklänning, rutig från VM.
Sen i dag så sov jag ut ordentligt! Sen bara slöat lite.
Sen fick jag ögonmigrän igen.. Sen klippte jag håret på Fia ;) haha Sen slog den riktiga migränen till och jag hade så ont i huvudet att jag mådde illa och bara väntade på attt jag skulle spy (vilket jag inte gjorde.. puuuh). Sen bakade vi pizza och nu ska jag kolla på parelamentet!

Puss och kram leverpatej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback