sick in head

Har varit och tränat. Känndes riktigt bra!
Var alldeles sprallig precis innnan, nästan nervös. Kändes så kul att träna igen. ?
Jag tror att det är bra att bli lite sjuk ibland och vara borta några träningar. För då märker man hur kul det egentligen är. Men det gör man inte alltid när det är 4½ timmes träning i veckan, plus match varje helg. Har match i morgon i vallentuna :O Matchen börjar 19:15 och det är samling vi hallen 16:45..... Och det var den fredagen. Men det är ju skönt att det väntar ett litet lov nästa vecka :)

Har precis kollat på insider. Fy fan är orden.
Huvudtemat var om hur man har sönderavlat raskatter så det är på väg att dö av sjukdomar som de då får. Kan inte andas tex.
Jag blir så upprörd. Ville nästan gråta för att jag tycker det är så hemskt. Folk vill leka med kattens liv och hälsa bara för att de tycker att de bli finare men en högre, plattare näsa.(ex)
Som en tant sa som hade en katt som var förbjuden som en ras för att den får såna ledbesvär. Katterna kunde inte hoppa eller göra några hastiga "skutt". Så då frågade han (insider-snubben) om hon inte tyckte det var dumt att de inte kunde hoppa. Vet ni vad hon svarade? : det är inga hopp-katter.
Men är det så jävla konstigt då? De får ju ont överallt! Men det vägrade ju den subban att inse. Fan.
En normal katt ska ju för fan kunna hoppa. Bull shit.

Dagens hissa vs dissa:

Dissa:  I dag tänker jag börja med att dissa. Och gissa vad? Jo, självklart dessa hemska kattavlare som avlar endast för att få fina utställningskatter och som skiter i om katten mår bra eller ej.
Era hemska människor ska jag dissa så mycket det går!
Varför vill man inte ha en glad och frisk katt? som kan jaga möss? Som inte fryser ihjäl om de går ut?
Katter är till för att ha som ett älskvärt husdjur, inte någon jävla prydnad.

Hissa: Nu är jag så jävla sur så jag kommer inte på något bra att hissa. (!)
Men jag kan ju hissa lovet som närmar dig med stora steg.


Kommentarer
Postat av: Officeflux

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback