shorty me

I dag har jag gjort kaffebröd- och småbrödsprov. Det gick nog bra ;) Förutom att jag inte visste vad fuktmätaren i rasken heter =/
Nu när jag kom hem från skolan så satt jag, mamma och pappa och tittade på gamla foton sedan jag var liten :) Synd att man inte har en scanner!
Ska väl försöka träna i kväll. Får se hur det går! Men det ska bli kul att träffa flickorna :)
Här är en liten bild på mig i min nya pojkfrisyr! (nejdå, är nöjd! var lite shockad först) 153636-60

Känndes som man inte hade något hår alls tills en början! haha

Kommentarer
Postat av: josefin

Så fint :)

Postat av: lolo thaa kiiing

Yes, very nice ;D

2007-02-23 @ 14:24:00
Postat av: murre

thanks girls ;D

2007-02-24 @ 00:15:21
URL: http://murremus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback