My sunday

På förmiddagen så var jag ute och fixa lite med sixten. Sen sov jag lite, åt och spelade handbollsmatch. Känndes vädligt väldigt SKÖNT att vi slog haninge! Sen var det fotbollsmöte. Känns lite off faktiskt. Tränar mest för att Fia gör det.
Sen när vi kom hem så åt jag julknäcke. Det är så gott! Vet inte hur mycket jag åt.
Sen har jag suttit vid datan och kollat på youtube på en massa Robert Gustavsson filmer och en massa annat kul! Flera timmar är det nog.
Men i morgon börjar jag tolv så det gör ingenting.
Men nu måste jag gå och duscha. Hare gött. BYE

Dagens hissa VS dissa:

Hissa:  I dag tänker jag hissa Sixten som har varit en sån duktig kanin i dag. Inte kissat, dampat eller något annat. Han har bara legat i solen på framsidan i kopplet hela dagen. <3

Dissa:  Mina hemska finnar. Fy fan vad jag hatar dem.. ACNE-PROBLEM-JAG. Kan knappt komma ihåg då jag inte hade finnar. Fyran kanske? Usch fy och BLÄ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback