My sunday

I dag har familjen varit på en liten utflykt i haninge C. Handlade en skitstor bag från Bik bok på rea. köpte även två mössor och en liten neccesär. Sen Åkte vi hem och åt tacos. Vet inte hur ofta vi äter det, men det är ju gott :) Sen lekte jag frisör och slingade håret på både min mor och min far. Fina reslutat ;) Sen Stack jag och syrran iväg på fotbollsträning. Var kul faktiskt, fast vi bara var sex pers.
Sen när vi kom hem så kollade jag och pappa på en komedi. Just friends hette filmen. Så rolig! vet inte hur mycket jag garvade. Kan jag rekomendera.
I morgon är man ju leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedig :D Men det blir nog bara vara hemma och plugga. Har matteprov på onsdag. BLÄÄÄÄ.
Men nu måste jag gå och duscha. Ha en riktigt trevlig måndagsmorgon allihopa! Det ska iaf jag ha! Mohahaha Puss

Kommentarer
Postat av: Elsa

å lyllos :)

2007-02-05 @ 11:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback