my mögel monday

I dag hade vi hlav studie-dag. Började tolv. Hade då labb. Ååh fy fan vad äckligt det var! Har tagit en massa prover förra veckan från bageriet, som sedan legat i ett värmeskåp. USCH! hittade oförväntat mycke äckligt.
Skönt iaf att tågen börjat gå igen!

Sen nu när jag kommit hem och så, så skulle jag och fia fixa en blogg till henne. Vi prövade typ tjugo olika namn men det funkade inte. Sen testade vi bara på skoj kukluksklan.blogg.se (råkade til loch med stava fel) haha. Och det funkade så klart fast hon ville ju inte heta det. Så nu måste vi försöka stänga ner den igen. =/ haha

Dagen hissa vs dissa:

Hissa:  Jag vill hissa min underbara traktor. Jag ska säga att det är SÅ skönt att inte behöva oroa mig för hur jag ska komma hem efter skolan. Om det nu inte är indragen tågtrafik. Så ett stort plus till min epa OCh för att man faktiskt får köra den när man är sexton!

Dissa:  Jag vill dissa att det är så många människor som hostar på en på tågen. Alltid är det någon som ska sitta och hosta som om de försökte fixa träff med lungorna och tungan. Men visst om det nu är någon som skulle ha en fruktansvärd rethosta (för det kan man ju inte rå för) så är väl det förståligt, men alla kan inte ha det. Alltid är det någon som ska hosta rakt framför en själv (vägra hosta i armbågen eller nåt). Det känns ju jäkligt najs. Nej en stor jävla *host* diss!

Kommentarer
Postat av: lolo

Eller så är det något äckel som sitter och snorar. Fan, det finns papper!*

2007-02-14 @ 17:18:52
Postat av: Williamkristina

Great site, keep up the great work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback