my friday

I dag på förmiddagen så hade vi genomgång av indviduella valen. Tror jag ska välja choklad konfektyr på första, internationelle bakverk på andra och restaurang konditorn som trea. Men vill ju läsa kallkök också. Och mattte och engelska B. Det är ju så bra att ha. Men det kommer nog inte gå =/ Vill ju ha de roliga bageriämnena.
Ah men sen så efter skolan gick jag och Filip ner till bageriet och gjorde vår första test på vår diet-tårta. En margängbotten med torkar frukt och nötter. Gjorde två olika exempel. Det kommer nig bli knaon ;)
Sen åkte vi till farsta en lite liten stund. Var bara inne i en affär. Och där hittade jag en vårjacka :D Eftersom jag glömt mitt bakomatkort hemma så kom pappa och hämtade mig och lade ut pengar för jackan :)
(till mimmi och emma: JAG SKA BETALA HONOM SEN)
Sen nu när jag kom hem så har jag haft ett riktigt roligt samtal med Jossi. Hhaha . Hon kommer till mig sen i kväll pch ska slagga kvar :)
ååh pappa har köpt så vi ska göra grönsaksdipp. Mmmmmm.

 Men nu måste jag röja lite i rummet. PUss!


Dagens hissa och dissa:

Hissa: jag vill hissa att jag han ta ett överskåp i skolan precis när vi började. Hade fan vägrat att ligga och krypa nere på golvet och visa halva arslet.

Dissa:  jag vill verkligen dissa Sl:s alla inställda tåg! Visst är det bra att de ska kontrolleras. Men de kan ju inte komma på helt plötsligt: Nämen OJ, vi har visst glömt att bisiktiga tågen. Ooops, Hoppas att det går bra att ni kommer försent till skolan/jobbet och att det går bra att sitta på fulla ersättningsbussar från 50-talet. Hoppsan.
NÄ! CABALLO VERGAS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

MEN VISST ATT DU KMR! :D Haha, de tror jag inte ett dugg på!

Postat av: murre

vi får väl se ;)

2007-02-11 @ 00:44:03
Postat av: Joachimmaria

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2009-01-15 @ 10:43:28
URL: http://joachimmaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback