ja just det.

I går kom jossi hem till mig :) Vi kollade på så ska det låta och sen kollade vi på våra gamla idol-dvd:s. Sen senare i dag åkte vi hem till henne (me epan(råkade göra en lite  förhastad sladd)). Kollade på film, melodifastivalen och en film på fyran med Jack black.
Men hallå? Melodifestivalen? What has happened? Nivån är så låg! Allt är bara rent shit! Vad frustrerad jag blir.
Aah sen åkte jag hem. Och nu är jag här!

Dagens hissa och dissa:

Hissa: Ja, jag vill hissa
Jossi som är en så härlig vän :)

Dissa:
1) Jag vill dissa alla jävla önskeoutfits. Vem bryr sig om vad folk önskar sig var eviga dag? Typ som att jag skulle ha en önskebil varje dag. Nämen i dag vill jag ha en Jaguar, och nästa dag vill jag ha en corvette. Men who cares? Jag kommer ändå aldrig få det. Och varför göra önske-vad-som-helst när man kan välja på allt som finns i hela världen. I DAG ÖNSKAR JAG MIG SATURNUS! TACK!

2) Sen vill jag dissa en till sak: VARFÖR HAR JAG PÅSKLOV VECKA 15 NÄR ALLA ANDRA HAR VECKA 14 ?? SUG BALLE ENSKEDEGÅRDSPLANERARE ELLER VEM DET NU ÄR SOM HAR BESTÄMT DETTA. Gaah

Kommentarer
Postat av: Josssiiiii

HIHI SÖTIS MURRE, att jag fick vara med på hissa&dissa ;D Du veeet hur mycket jag håller med om tönt-önskningsoutfitarna, de ska dö ;) PUSS

Postat av: murre

hihi ;) Vi ska utrota dem!

2007-02-12 @ 18:51:50
URL: http://murremus.blogg.se
Postat av: Bonikita

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-06-03 @ 11:16:43
URL: http://bonikita.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback