Hejsan alla bagare, tårta, tårta hela dan.

The whole day har spenderats på att göra den perfekta tårtan. Hade ju bagei hela dagen. Och tårtan, den blev exelente ;) Ska lägga ut en liten bild sen. 

I morgon dåra är jag LEDIG ;D hihi fan va gött.
Skolkade från handbollen också, har ont i halsen =/ Men har kollat på storslalom. Riktig rysare. Synda att Anja sumpa.

Sen i morgon är det ju alla-hjärtans-dag. Som vanligt har jag ingen pojkis att fira den med, men jag har
Jossi ;) Och det går ju lika bra det. hihi
Så i morgon bli det svulla tårta. Fast jag har inte-äta-onyttigt-i-veckorna-regler. Men i morgon så blir det ett litet undantag.

Men nu så jag snart kolla på livräddarna med Mora (my man) :D haha
Men hare gött då allesammans som nu läser mitt crap. haha
BYE BYE AMIGOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback