grymt sa grisen

Min blogg har strulat en del. Missing string står det. Någon som vet vad det betyder?? aja skitsamma.
I går åkte jag hem till mormor och morfar. Tågen går ju ändå inte så då kan jag lika gärna bo hos dem. Hade ju matteprov i går också. bad, bad me. Jag tror inte att det gick som en dans på rosor direkt.
Och sen i dag då. Vad händer då??
Jo, en idiot kör rakt genom hela skolan med en kross i typ 50 blås. Ni som vet, vet ju hur mpnga trappor det finns. Men han bara körde på. Filmade gjorde de också. Så snart ligger den väl på internet. Pinsammaste är att vi sitter och pratar i bakgrunden =/ haha
Men fan, ni skulle hört hur det lät! Skolan består av kakel. Eko. Lät som ett helt jävla jet-plan körde genom skolan. haha. Men jag beundrar han lite. Hur vågar man göra en sån grej? aja, men det var årets största händelse hittills iaf.

Sen hämtade pappsen mig i VH. Sen i kväll är det träning. Pusss

Kommentarer
Postat av: Mimmi

MEN FAN JAG HÖLL PÅ ATT BLI ÖVERKÖÖÖÖRD!!!

Postat av: Gustavmargrete

I am really impressed!!

2009-08-06 @ 07:34:43
URL: http://gustavmargrete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback