dagens hissa vs dissa

Hissa:
1)Jag vill hissa att jag inte har gått upp i vikt sedan jag börjat på livsmedelsprogrammet. Ganska strongt tycker jag.

2) Sen vill jag hissa livräddarna. Så bra!

Dissa:
1) jag vill dissa att Livräddarna bara är en halvtimme i veckan. fucking.

2) Sen vill jag dissa en person i min klass som inte kan ta några jävla initiativ själv.
- Är det här bra?
- Räcker det?
- Är den här lagom stor?
- Är den här fin?
osv, osv osv.
Men lilla gumman, jag har fått exakt lika mycket information som du! Utgå från dina egna slutsatser. För snart smäller det. På allvar alltså. Jag orkar bara inte mer.
Och sen en grej till. Om jag frågar henne för att hon fått informationen bli svaret alltid:
-Vänta jag kommer inte ihåg, fråga Jan.
Men SUG.
(Fan vad hemsk jag är, men jag blir bara så trött. )


Kommentarer
Postat av: josseeey

Haha murre jag älskar dina hissa&dissa. Skrattar varje morgon :D

2007-02-14 @ 07:58:35
Postat av: murre

hihi vad bra!
JO men i bland känner jag att jag fått till det lite extra ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback