vill ni se mitt pepperhouse?

I går i skolan var det bara pepperhouse building som gällde. Hel dagen. KUL. Men stackrs mig och Mimmi som brände oss på den 160-gradiga karamellen. HON var smart och kylde först och sen tog bort smeten. Men jag fick panik och försökte få bort det så fort som möjlig och då föjde även en bit av mitt pekfinger med.. Och det har inte slutat rinna sårvätska än? Fucking.. Mimmi har ju ett köttbullefinger. HA HA
Nej nu låter jag bilderna tala. Några är snodda från
Delika
image292

I dag i skolan var vi bara där nån timma. Gjorde ett stort pepperhjärta till mommo o moffa. Mötte dem i stan och de blev så glada, min sötisar. Vi fikade och kollade runt lite. Köpte en blå klänning som nån av mina klassisar sa förut att jag skulle köpa från Cubus och ja ba: näääe. Men jag testade den och den fall mig i smaken och kostade bara 69 kr. Nej nog om mitt. Bye

Kommentarer
Postat av: Malin

tack så mycket :D

mitt nr är ifall 073-6354003
KRAMAR :D

Postat av: Malin

Ass fint hus murre :P

2007-12-20 @ 19:06:13
URL: http://maoliin.blogg.se
Postat av: Malin

;)

2007-12-20 @ 23:08:45
URL: http://maoliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback