värsta som finns

Det var kanske 5-6 år sedan sist. Värsta som verkligen finns. Senaste var av sjuka då jag gjorde det i hela mammas och pappas säng.
Sen nu i fredags, under idolfinalen händer det. Efter en sån lång väntan på det förbjudna.
Jag spyr. Och inte pga någon kräksjuka eller nåt. Utan troligtvis att jag åt för mycke !? Äckligt var det, men nu känner jag mig nästan lite stolt. ?
Varje gång jag mår illa tänker jag typ: Jag ska inte spy, aldrig, aldrig. Jag har klarat det förut. INGEN HINK SA JAG JU! Det går snart över. Andas Maria, du ska inte spy.
Men i fredags, så kom hinken fram och det var ju tur det.

Gud vilket intressant samtalsämne.. Men det är min största fobi efter spindlar.

I dag var det Julmarknad i Västerby. Frågan jag ställer mig är: Vart kom allt folk i från? Varenda byfåne hittade ut för att stolt bidra pengar till vår bygdegård.
Men mina stävlar var blöta sen i går och jag cyklade dit på en blöt sadel så jag kom i frysning ganska snabbt. Inte så kul.

Och en sak till, räkna inte med att du har fina stövlar dan efter att du sprungit genom svandamsparken i lera kl två på natten.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag visste väl att vinter kräken skulle komma, hahah:D

Postat av: päls

haha du måste sprungit mitt i någon speciell lerväg, för mina skor är nästan vita ;)

2007-12-10 @ 09:38:11
Postat av: Justmeadowlands

Great work,webmaster,nice design!

2007-12-29 @ 11:54:49
URL: http://justmeadowlands.blogspot.com
Postat av: Thomasamna

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2008-12-04 @ 12:02:02
URL: http://thomasamna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback