swing it

Åhh det var så mysigt på Häringe i går! Julpynt och levande ljus överallt i slottsmiljö! Underbart.
Maten var god men kanske inte värd 600 spänn som det skulle kostat. Mammas julbord är ju godare och bra mycket billigare! Satt väl och käka i typ 2 timmar. Så en hel del fick jag i mig. Det var bara å knäppa upp brallorna sen kumde man klämma ner lite till :)

Blev ju ledig i dag, skönt men ändå helst värdelöst.

Funderar starkt på att bara lägga av och spela handboll. Det har ju aldrig varit rikitgt "min" sport. Spelar mest för trevligt sällskap och motion. Men man kan ju inte lämna mitt i en säsong, det är inte snällt. Och jag vet nån som kommer bli arg. Vi får väl se. När vi får gym och löpband här hemma så kan jag ju sluta. ähh känns jobbigt bara

adjö

Kommentarer
Postat av: J

yes dissa handbollen uuu yeah

2007-12-05 @ 23:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback