Spice in my life

Har suttis och minnts hela min barndom på en timma, dokumentären om Spice Girls. Fan vad stora de var. För alla.
Sen hämtade vi granen helt random. AS BIG! men fin ;)

I dag när jag stod på centralen så flyger min praktik-gubbe förbi! Och jag blev så glad och se honom och vi hälsade osv. Han sa: Åh, du skulle behövas hos oss nu, det är så mycket att göra. Sen gick han ombord med sin tårtkartong (tar nästan alltid med sig något till frugan). Han är så söt den gamle karln. Så nu har jag suttit och bränt Brolle tolkar Cornelis till honom (pratat om den innan med han). Så ska försöka svänga förbi och hälsa på nån dag. I morgon? hmm

Men nu är det dusch o säng. hEj

Kommentarer
Postat av: Conradnikita

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback