monopol rules

Nu har vi suttit hela familjen (trots att pappa hellre ville se bingolotto?) och spelat Monopol i flera timmar. Riktigt julmysigt. Börjar komma i stämning nu tror jag ;)
Innan vi började spela sa jag att om jag inte vinenr så kommer jag gråta, för jag hatar verkligen att förlora i Monopol. Det är lixom något extra som knäcker en då. Men det slutade iaf med att alla i familjen gick i KK och jag satt med 9 hotell 34200 kr och typ 15 tomter. De gav upp. Yeees.
Så nu mår jag bra och kommer leva på det länge ;)


Kommentarer
Postat av: Jossi

Hihi jag slog dig minsann i påskas ;)

2007-12-24 @ 18:40:57
Postat av: päls

HaHAa, vilken jävel du är ;D

2007-12-25 @ 00:11:03
Postat av: Torkelnicoline

Hello admin, nice site you have!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback