ÅREEEEE

Shoppade i dag med LÖllö, mycket trevligt och vi lyckades inte äta mer än en drickyoughurt!? haha Men jag köpte bara en lampa.
Sen har jag varit på bio med M&P och famlijen i herrgården. Mycket trevligt och ARN var superbra. Fast ajg störde mig på ganska mycket. För det första, berättarrösten i början, sen att det var svenska men det blev ju en vana, sen en dålig skådis, alla som hosta i salongen, och att brudarna i filmen hade böjda ögonfransar och mascara trots att den utspelar sig på 1100-talet. Men den var ändå bra och den sluta precis där man inte vill att den ska sluta. Men jag går på deras knep och ser fram emot tvåan.

I morgon ska jag upp, tvätta och börjar packa. För på TISDAG ska vi till ÅRE! Jag är så jävla glad så det går inte att beskriva..

Kommentarer
Postat av: Asbjornfride

I see first time your site guys. I like you :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback