you are the Devil we are the D

Jag drömde att min traktor blev misshandlad och att den sen exploderade och satte eld på fura hus. Hur kna man drömma det? Röken till explosionen ar lixom rött, och den exploderade för att tjuvarna hade slängt en massa sopor under motorhuven... ?

Aja, nu är jag vakenfrån det hemska. Vet verkligen inte vad jag ska göra i dag. Ska jobba i morgon och resten av veckan. Så i dag? Har hört också att handbollsträningen börjar i kväll? Har ju inte fått något jävla mejl så jag vet inte ett dugg om vad som händer. Skulle bara vilja veta när den börjar i kväll...

Vetefan hur jag ska göra med handbollen btw.

Kommentarer
Postat av: Filippa

bajskorv, jobbar du på onsdag? That is not good.

Postat av: Newsthings

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2010-10-22 @ 12:36:57
URL: http://www.newsthings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback