what i´m talkin about is STREET

Nu har jag 2-handshoppat två gånger i mitt liv. 1:a gången hittade jag inget. Men tyckte det var kul eftersom det som sagt var den första gången i historien. 2:a gången (i dag) gjorde jag det mest för att ge 2-hand en 2:a chans (klyftigt va?). Men icke. Jag förstår mig inte på det hela. Jag tycker att det är dyrt! Att betala hejdlösa priser för något gammalt, andvänt plagg som är urtvättat och luktar illa, är nog inte min grej. Betalar ändå biligare för helt nya kläder som finns i alla storlekar osv på Cubus. Jupp det är vad jag tycker. Fast väskor, skärp och vissa skor kan jag tycka vara helt OK på 2-hand (okej Filles brillor).

Sen i dag har jag lyckats få några komplimanger ;) Filippa berömde mina ögonbryn (det är det faktiskt vissa som säger ibland). Sen sa faktiskt lille-syrrans komipis att hon ville att jag skulle lära henne min "stil" (lite skämt å sido). Vilken stil kan man undra? Men det är ju alltid kul att nån tycker något gott om än.
Fast jag står ju alltid på egna ben och behöver inte få berömmelse av alla för att överleva. Men ni fattar grejjen.


Kvällen blev inte så pjåkig ändå. Jag och mom spelade Ohtello ( vann båda men sista gången klassade jag totalt ut henne) mohaha sopa. Sen har jag kollat på typ en timmas stand up på MTV med min puma: Magnus Betnér. Grym är ordet.


Jaa, sen kanske det inte var så mycket mer. Eller jo, jag har badat i dag också. Hej så länge


.

Kommentarer
Postat av: Kisssmallville

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback