time to speak English

Jahapp, då har andra skoldagen gått. Känns som gått där i evigheter redan. Hade första engelska lektionen i dag. Shiesse, det kommer fan inte gå bra :`/

Efterskolan var jag och Emma en sväng till handes C. Köpte en röd höstjacka, men vet inte om jag ska behälla den. Får se vad mamma tycker ;)
Måste ju ha en lite varmare jacka om det ska fortsätta så här! Hade fanimej lika gärna kunnat ta min dunjaka till skolan i dag!

I kväll är det en 2½ timmas träning med löpning. Och jag känner mig lite ont i halsen. Inte bra.

Men i morrn så är gympan inställd (börjar bra) så då ska jag vara i skolan 12:10. Det är najs.

Nu är jag så jäkla sugen på köttfärsås o spagetti. Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback