thank god it´s friday

Vilken rolig morgon jag hade i dag.  Vaknade 0515 (!) gjorde mig iordning och åker ner till stationen. Och där får jag stå. Fastfrusen i asfalten och snuvan som rinner i HELA 30 minuter! Det är inte klokt! När kommer lunginfalmamtionen kan man undra? Men som tur var mötte Filip mig astidigt i farsta såjag kunde komma in i hennes skåp (mina bagerikläder låg där). det var snällt ;)
Sen dagens hero, Elin.
Hon försåv sig så kom samtidigt med mig till tunnelbanan, bankade till mitt uff-skåp i omkl rummet så det funkar och så var hon lika fuckad som jag i dag så vi var fuckade ihop ;) Det av roligt (no more comments).

I övrigt så var jag i skolan mellan 0815- 1700. Men tiden bara rann iväg och jag tänkte nog inte en ända gång; när slutar vi? för det sa lixom bara svicsh.
Jag Mimm ioch Tess var ju iofs kvar (1 h och en kvart) och gjorde klart Jans systers bröllopstårta som vi hade påbörjat. Men det var ju frivilligt och någt som vi ville göra :) Så dan har helt enkelt bara flytit på.
Var hemma en kvart sen åkte jag vidare och kollade på vår fotbollsmatch, inga kommentarer där heller va? hm

Nu har jag också mailat Rolle om att jag itne ska vara med i morgon på junior dm. Men jag vill verkligen :( Bajs också.

Shit vad text det blev, men jag hade mycket att skriva? haha
Sov gott! Puss

Kommentarer
Postat av: Abdirahmanfiona

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback