scheisse

Dagen i dag har varit trevlig. Först nynäs hos farmor och sen Sorunda (samling). I dag har jag svettats HELA dagen. Eller typ de tre senaste dygnen!
Har nu suttit och kollat på mitt nya schema! Både BU och BRA. Bu var för att vi ska baka mest i det övre bageriet (skabb höm) och för att vi går till halv fem en dag, OCH för att alla IV-elever typ tagigt patent på det fina, nya bageriet (FUCK YOU). Bra var för att vi har kvar vår lärare (som vi typ inte hade trott att vi skulle fått ha kvar) det var nog det bästa av allt. För de andra bagerilärarna ligger ganska långt bakom flötet
.  image130
Fan,. ännu en natt har jag glömt hämta fläkten i garaget :( Det betyder, ännu en dyngsur natt. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vart haru kunnat sett de schemat? :O inte på hemsidan iaf, där har ja kollat?

Postat av: Mimmi

Eller jag såg det nu efter mycket hårt letande på hemsidan :P. Fy å usch va jobbiga långa dagar vi får. Måste sluta jobbet på fredagar också. :/

2007-08-13 @ 20:56:53
URL: http://mrsjones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback