Min första (a)

1. Hur gammal är du om fem år?
17+5=22    fy fan vad gammalt

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Dagen har knappt börjat, jag är ensam hemma. Så det blir väl mig själv...

3. Hur lång är du?
164,5 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Såg halva filmen 300 sen gick jag och la mig.

5. Vem ringde du senast?
pappa

6. Vem ringde dig senast?
pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Okej, jamenvisst :). Kan prata senare då! Pusselipuss"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa, får mer sagt på kortare tid. Fast ibland föredrar man ju sms....

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Sambos

10. När såg du senast din mamma?
I går kväll.

11. Vilken ögonfärg har du?
blågrå

12. När vaknade du i dag?
09:05
13. Vilken är din favoritjulsång?
Tänd ett ljus

14. Vilken är din favoritplats?
Överallt med familjen

15. Vilken plats föredrar du minst?
Allmänna utedass

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Man kan ju hoppas i en egen villa med en make :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Ett monster under sängen
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Fia igår, störda unge

19. Hur stor är din säng?
1,20 m

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Fast

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Alltid t-shirt och trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen?
tre.

23. Hur många landskap har du bott i?
Aldrig flyttat, kan förklara saken

24. Vilka städer har du bott i?
Ingen. Ingrodd i lilla byhålan 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor i skor och barfota
26. Är du social?
Ja, det är jag väl?

27. Vilken är din favoritglass?
hmm, mjukglass

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Allt

29. Tycker du om kinamat?
Ja, det lilla jag har smakat

30. Tycker du om kaffe?
yepp 

31. Vad dricker du till frukost?
Jucie

32. Sover du på någon särskild sida?
Somnar alltid på mage.

33. Kan du spela poker?
ja, fast jag kanske inte är bäst :)

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja, katterna är ju alltid GOA
35. Är du en beroendemänniska?
Que? Alla är vi väl beroende av teknik?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Förra läraren OVE! ;)

37. Vill du ha barn?
Ja

38. Kan du några andra språk än svenska?
Kan och kan. Lite engelska och ännu mindre spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
nope
 40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Beror på tillfälle. Men havet är alltid härligt
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder blir det väl
42. Äger du dyrbara smycken?
Ja, lite guld har man väl.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Inget för tillfället
44. Kan du rulla med tungan?
Självklart, om det inte är när man ska vika ihop den sådär i tre hack? Det kan jag inte
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Många på sitt sätt
46. Sover du med gosedjur?
Jag har några i sängen.

47. Vad har du för ringsignal?
Aviation- you were my everything (hur många år kan jag haft den egentligen?)
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ja, mamma har sparat.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Musmattan

50. Flirtar du mycket?
Nope.
51. Kan du byta olja på bilen?
näää, får nog lära mig

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nää inte än. Kommer nog så småning om

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Det var länge sen. Minns inte. Har bara läst en massa hava böcker

54. Läser du dagstidningen?
Ja, iaf när det är skola. Då blir det väl en .se eller metro
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
näää
56. Dansar du i bilen?
Om det gills när man sitter ner? JA.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
105,9

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Saker jag skulle ha med mig till Sandhamn

59. När var du i kyrkan senast?
När Fia konfimarade sig
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
hmm, Micke Böök eller Maria Åfeldt

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Det vette katten.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Morfar håller ju på och renoverar en motor till mig. Det är extra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback