köksmästarn

Det var ett tag sen jag skrev. Har helt enkelt inte haft tid ;P
Hela dan i går och i dag har jag haft ont i hlasen. blir så arg för jag vill verkligen inte vara sjuk. ½!"#¤%&/()=?helvetes faan. Men det kanske är över i morgon.....

Ska till och med hoppa över träningen i kväll. ;( Känns som man vill sätta fart nu.
I går fyllde ju min lilla 80-åring år! :)
Så jag var ju förstås till farsta st en sväng efter jobbet. Och det var mycket trevligt ;D Var glad över att du blev så glad för presenterna ;) 
Tyvärr mådde jag skitdåligt i går när jag kom hem (ingen aning om WHY?) så jag sov bredvid pappa ifall jag skulle spy. Men så blev inte fallet!
Försov mig i morse gjorde jag också... Det var länge sen må jag säga.
I kväll blir det att hjälpa mamma att göra äppelmos eftersom vi fått en massa av morfars kompis ;D

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback