kjasdhgftubo

Ack ack så fel jag ahde som trodde att jag hade jobbat klart mitt för denna sommaren. Jag behövdes tydligen ingen.. Kul iofs eftersom det blir några extra slantar i pluskan, men det är inte så kul när man planerat in annat med kompisarna ;P Och träningen som hindrar en att umås på kvällen. Men man får ta den sociala biten på plan istället.
Nu har jag förberett mellis. Men det är ändå lite grejs som ska fixas.
Förresten så har två av mina naglar pajat :( men det var väl kanske på tiden.

Ringde till skolan expedetion för ett tag sen och undrade när jag brörjar. Den 27:e svarade hon. Då frågade jag henne vad de menar med att skriva längst ner på hemsidan att eleverna ska vara på skolan på fradag. Då blev hon tyst och fattade NADA själv. Bra koll.. Hon sa att jag var den förstra som frågat. Så säkert är det inga som kommer vara där även om det nu är så att man måste vara där.
Så jag ska ringa up henne innnan fyra och se om hon klurat ut vad de egentligen menar.

Aja, back to work

Kommentarer
Postat av: Filippa

ja, det borde dom. dom kanske var gay

Postat av: Mimmi

Men dom i recceptionen är ju lite på andra sidan glaset om vi säger så ;) Haha fattar du :D

2007-08-22 @ 16:09:28
URL: http://mrsjones.blogg.se
Postat av: Jennis spännis

säg, nu nu nu =D hihi

2007-08-22 @ 18:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback