Here you GOD ( as fisen told me)

Dagarna i Sandhamn var mycket, mycket trevliga! Kusiner och hela köret!
Jossis födelsedagsfest var också mycket trevlig må jag säga ;)
I går var jag en sväng med Josef och Elsy i farsta. Köpte två par skor för hundra spänn ¨på indiska. Fett bra!
I dag har jag varit i skärholmens centrum emd mamsen oh Fisen ;) 
Handlade en söt liten jacka, knickers, en t-shirt, en basker, en bh, ett randigt linne och en söt svart blus. Allt var fasen på rea! Sjukt kul ;)
Sen har jag köpt lite till nån som fyller arton på onsdag ;D Synd att jag inte kommer ihåg vem det är ;) MOHAHA
Nu ska jag och Fisen kolla på en film: 300 (den heter så) och käka lite godis ;)
Haré gött! hej så länge


Kommentarer
Postat av: Filippa

Naaaw.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback