do you agree?

Gårkvällen var riktigt fun må jag säga ;D Ångrar mig inte att jag åkte dit trots att jag var fetatrött!
Nej men kul var det ;) Nakenbadade ju i flera timmar ;) haha

Lite mindre roligt är väl att jag lyckats vara lite halvbakis hela dagen. But who cares.

I morse kom fina Jennis hit ;D Vi låg och stekte vid grindsjön (a) haha Lyssnade på min kudd-radio! Sen kollade vi också på den skumma filmen Free Jimmy som handlar om en cirkuselefant som går på droger! haha

Och nu har vi en massa nya filmer också! Weei
Har precis klippt pappsen min också. Bästa gången hittills tror jag ;D

Nart är det duschen som gäller och sen ska vi glo på beckfilmen (japanske nån ting).
I morgon ska jag jobba, ska bli kul. Hare bra och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback