ariaM mörtsredöS

Nu har det tränats.
Vägen till träningen var väl lite misslyckad. Oljelampan började lysa vid grindsjön. Och morfar har lärt mig att n'r den lyser är det bara att stanna, annars kärvar motorn ihop också är det klippt.
Så där stod jag vid grindsjön och har inte ens pengar på mobilen så jag kan koppla upp ett samtal! Men jag såg lite moppar vid bryggoran så jag vandrade dit. Och som tur var befann sig Chritians lillebror där så jag kunde låna hans tele och ringa pappsen och säga att han skulle komma och tanka olja.

Men till slut kom jag fram till sunnerbyhallen 10 min försenad. Men det gick skitbra ändå.

I morgon ska jag och min kära vän
Filippa (skallade 80-åringen) dra till stan och shoppa! Hoppas jag får göra av med massa pengar ;)


Juste. Jag och Joss har slutit en pakt om att det är bara bubbelbad med avlappnande olja och massagekväll som kan få oss på fall ;D
 
Hej så länge ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback