And it burns burns burns

I gårkväll efter träningen och ganska långt efter det (typ halv elva) skulle jag och Fia ner till grindsjön för att bada/tvätta oss. Vilken upplevelse faktiskt. Helt becksvart ute, mamma har en ljuslykta, vattnet är kolsvart och mycket varmare än luften. Där ligger jag och flyter när det är stjärnklart och ser till och med ett stjärnfall. HELT underbart. Såna saker gör så att man verkligen lever.


Sen i morse bestämde vi oss för att åka till Revudden  (jag, Jennis, Elsa och Olle). Det var mycket trevligt må jag säga. Träffade Malin och hennes mamma där nere samt Magnus.
Lite mindre trevligt var ju att det var alger i vattnet. Inte katthårsalger tror jag men något annat. Och jag vet ju att jag har svalt vatten ;/


Och i kväll är det ju träning igen. Typ alla dar i veckan. Känner mig inte helt frisk eftersom jag är täppt på mornarna men ibland får man tränga bort såna saker.  Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ses om 43 minuter på träningen, MURR! :)

Postat av: Elsa

aah, läckra bilderna blev :)

2007-08-15 @ 18:01:29
Postat av: Sigveamal

good job please keep on the good work

2008-11-18 @ 13:55:27
URL: http://sigveamal.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback