21 pers i går

jahapp, så är ännu denna sommarlovsdag snart borta. Men den har varit trevlig ;D Joss kom hit eter sittt gammla plugg och tillsammans kollade vi på Linas kvällsbok och Rosa the mvoie. Hahah Linas bok var fan skitkul! Vill se den igen bara för att lära mig lite repliker ;) hahha

Men det skummaste var ju att det var en jävel som börja tuta hysteriskt, tvärstanna och försökar backa ifatt mig när jag var och hämtade Joss vi tåget med epan! Men jag körde vidare för att jag antar att han var arg att jag körde för nära honom, men who gives a shit? Fast jag höll iofs på att bajja ner mig. Skulle vilja veta vad han ville, men var för feg för att stanna...

Om 45 min är det träning (2½ tim). Och alla som läst gamla inlägg vet vad jag tycker om att det är träning varenda kväll.....

Aja SE YA!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha va? åh varför inte då? min födelsedag är grym! ;D

Postat av: Jennis spännis

Fan murre, träning ääääger =)

2007-08-23 @ 22:13:55
Postat av: Lauritzalbertine

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2010-04-16 @ 13:43:32
URL: http://lauritzalbertine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback