why

Hallå!
Nu har påsken rusat förbi! Och kolla ut? Jag tror jag börjar gråta :( inge mer snö!
Men iaf. Påsken var mycket trevlig och spenderades i Härijis som sagt.
Vi testade åka skidor en dag men det var de värsta backarna jag någonsin satt min skida i. IS från början till slut. Jossi testade ju för första gången och hur lätt är det i såna backar? Aja, vi får testa igen...
På lördagen var det fisketävling. Inte en enda liten fisk för min del. Sen åt vi värsta påskbordet! Inte självaste bordet dåra, men maten ;)  Och det tackar man ju inte nej till!
 Sen for vi hem i går. Resorna gick förvånadsvärt snabbt så det var inga bekymmer.
 Me and Jossi on påskafton ;)
Men nu måste jag göra mig i ordning. Ska med mammsen en sväng till haninge, och sen kanske jag möter Filip:)
Hare gött i snöstormen!

Kommentarer
Postat av: Mikaliben

Great looking site. It has been helpful. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback