torsdag

Dagen har bara flugit förbi med det härliga vädret! Hade klänning på mig till skolan och det är inte ofta. Har inte haft någon jacka med mig två dagar denna vecka, så nu börjar det kännas lite somrigt. Undra hur varmt det äri grindsjön? ;)
I dag var min snälla morfar här och fixa med min lilla
raring. Den gamla motorn lyftes ur och på lördag, troligtvis, så ska den nya in! Hoppas, hoppas, hoppas att den är igång snart igen. Känner mig helt hanikappad utan den.
I går när jag timade in bussen rätt i VH så naturligtvis gick den inte just den timmen. VARFÖR går den inte kvart i två? Måste varit en riktig fiskpinne som bestämt det.
I morgon iaf blir det en sväng på stan efter skolan med flickorna i klassen ;)
Nu är det dags att slänga sig i duschen. Natti!

Kommentarer
Postat av: Philliphanne

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback