skabbryck? scoutförsvar?

Nu har jag ätit värsta kycklingsalladen! Så nice ;)
Snart ska jag packa lite tills vi ska fara till Härjedalen i morgon! Me and
Jossi, för de som inte vet. Bara sitta på en buss i eight hours, men det blir en erfarenhet rikare.  Måste ladda mp3:n, packa det sista. Ladda kameran ;) osv. 
Hej så länge!

Update:
Nu är det mesta framlagt. Massage av mammsen har jag fått. Sjukanmäla mig i morgon ska jag göra ;) jaa, everything is done.
I morse förresten var jag ju hos någon syndoktor. Han kom fram till att jag hade helt friska ögon! Tack gode gud för det. Någonting som är bra iaf :P
Men nu ska jag bara mata Sixten sen blir det SLAGGA för min del.
Men det här blir ju sista inlägget inna härjis! Sen kommer jag ju hem till ett påsklov :D
Nä, nu blir det upp och åka skoter! XD
Många pussar/ MURRE

Kommentarer
Postat av: Delika - Tess of course ;)

Kommer sakna dig Maria ..
Men vi ses ju snart igen, så jag ska inte gråta för mkt ;)

Ha det såå bäst nu <3

2007-04-05 @ 22:46:07
Postat av: murrey

haha :D Men vi ses nog snart hemma hos Filip ;) Hoppas det blir av bara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback