shit happens all the time

I går i skolan fick vi reda på våra indviduella val. Det blev: choklad konfektyr, restaurang konditorn och kallskänk.
Känns riktigt kul!
Sen efter skolan åkte jag hem till filip en sväng. Bajsa hunden och sen drog vi vidare till haninge. Träffade på den omtalade E också fikade vi lite. Sen åkte vi vidare till VH där vi mötte upp mammsen och handlade inför kvällen. Sen åkte vi hem och då kom Emma. Vi åt lasagne, kollade på talang 2007 och var ute och promenerade.
Sen i dag åkte de hem och jag for vidare på fotbollsmatch. Stortorsk kan man kalla det. Plus att jag fick gigantiska skavsår igen, trots att jag bytt sulor :/
Sen hela dagen har morfar varit här och mekat med epan eftersom den är paj. Morfar och pappa var och köpte en ny motor, så nu blir det en b20!
Men det lär ju dröja ett bra tag innan epan är klar...
Häromdagen när den stannade på rälsen så hade jag ren jävla tur att jag kunde åka vidare. Vevstaken hade kunnat sabba hela skiten och då hade det inte ens gått att rulla bort epan.
Men nu hoppas vi på att det ska bli bra ;)
Nu börjar jag bli ganska lagom trött, så det blir väl sova om en stund!


Kommentarer
Postat av: Elsa

"bajsa hunden" hahahahh

2007-04-23 @ 08:14:50
Postat av: maria

hihi ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback