MIN

Min natt var förfärlig. Innan jag skulle gå och lägga mig drog jag igen mina gardiner (som vanligt).  Då ser jag något som sitter på ena gardinlängden. Jag går då och skruvar upp ljuset i rummet och ser då till min stora fasa att det sitter världens största HUMLA där. Jag blir skiträdd och sprigner ner till pappa som ligger och sover. Jag säger till han att han måste ta bort min humla eftersom jag inte vill sova i samma rum som en
brontosarius-humla. Men han vägrar och säger att han ska sova. Så jag bäddar iordning i mittenrummet. Klockan var ungefär 2320. Sen ligger jag där. Kan inte sova (drack kaffe innan fotbollsträningen). Så där låg jag på en jävla maddrass klarvaken i över en och en halv timme. KUL.
Sen vaknar jag kvart i två. Går på toa. VAKEN. Sen hör jag mamma på toa. Så jag förklara den stora händelsen så hon går upp och släpper ut den där j'vla humlan. Sen kunde jag äntligen sova (fast det tog lite tid innan jag somnade iaf).
Sen i morse hade mamma skällt på pappa för att han inte hjälpt mig så nu har han haft dåligt samvete HELA dagen! haha rätt åt han.

Sen i morse skulle jag och mormor fika på vetekatten men det var knökfullt så vi föflyttade oss till nk ;)
Sen var vi en heldag på stadens torg.
153636-86
Köpte ett par svarta shorts från gina som tydlige nästan solt slut på en dag. Sen köpte jag ett hjärthalsband, skyddfodral till brillorna och en massa grejer från lagerhouse (50% rea på hela lagerhouse på kungsgatan, inte ens utplockat än).
Har nu bestämt mig att behålla min glajjer fast det är hack i dem. Jag tycker om de så mycket så jag skulle bli så ledsen om jag skulle lämnde dem tillbaka.

I morgon blir det ju destination: västerås. Handboll för hela slanten. Får se hur det går med min stora vattenblåsor på hälarna :(

Dags att ge ninisen mat. Ching chong!

Kommentarer
Postat av: Mikailklara

Wonderful site. Please continue this great public service.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback