hallelulia.

Fasen vad cp bloggen var i går. Skrev typ hur mycket som helst, sen försvann bara allting. Sånt gör mig så sjukt jävla galen.
Skrev iaf att cupen var en mycket bra sådan.
Skrev även om pappas och min "lilla" moppetripp vi gjorde som var två timmar lång. Var och kollade in där de håller på att bygga nya väg 73. Det var så jäkla grymt! Vi åkte lixom på en liten grusväg. Körde förbi en bom och bakom så finns typ en liten stad. Mitt inne i skogen. Fullt med baracker, dumprar, husvagnar, grävmaskiner allt! Så jäkla gymt. Skogen bara öppnar sig och där håller de på att bygga en stor bro! Synd att man inte hade haft kameran med.

I dag dåra har vi fortsatt på våra "temadagar" (håller på i morgon med). Vi blandas liksom ihop med massa årskullar och klasser, alla bageri förstås. Tro inte då att jag och emma hamnar bara med iv-elever som typ bara kommer en halv dag försent?
Vår grupp fick ordet SÖTT som vi då utifrån det ska göra ett bakverk eller vad vi vill om. Sen ska vi få in så många olika ämen (ex matte, historia osv) i ett arbete som möjligt. Men eftersom vi var så effektiva i dag så har vi i gruppen vestämt att vi får sovmorgon till halv tolv i morgon. Men vi får väl se hur våran SÖTA våningstårta kommer att se ut. ;)

Snart kommer pappsen hem och då ska vi käka. Tror jag håller på att smälla av.
Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Markuskamilla

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback